https://youtu.be/uRyRymflxtU

 

 

Slow and Steady

 

 

The lights go out, I am all alone

連光線也離去後,我獨自一人

All the trees outside are buried in the snow

外面的樹木全埋藏在積雪之中

I spend my night dancing with my own shadow

我與影子共舞了整個夜晚

And it holds me, and it never lets me go

而它緊緊擁抱著我:而它總不讓我離去

 

I move slow and steady

我緩緩向前行去

But I feel like a waterfall

可我卻感覺自己如瀑布般墜落

Yeah, I move slow and steady

是啊,我緩緩向前行去

Past the ones that I used to know

經過那些我曾認識的事物

 

My dear old friend, take me for a spin

親愛的老友,帶我出去兜個圈

Two wolves in the dark, running in the wind

一對野狼在漆黑中如風飛逝

I'm letting go, but I've never felt better

我默許牠們離去,卻不覺得好過些

Passing by all the monsters in my head

此刻,所有的野獸在我的腦海中奔馳衝撞

 

I move slow and steady

我緩緩向前行去

But I feel like a waterfall

可我卻感覺自己如瀑布般墜落

Yeah, I move slow and steady

是啊,我緩緩向前行去

Past the ones that I used to know

經過那些我曾認識的事物

 

And I'm never ready

而我從未真正準備妥當

'Cause I know, I know, I know

因為我知道,我知道,我知道呀

That time won't let me

Show what I want to show

時間並不會容許我展示出自己真正想說的

 

I move slow and steady

我緩緩向前行去

But I feel like a waterfall

可我卻感覺自己如瀑布般墜落

Yeah, I move slow and steady

是啊,我緩緩向前行去

Past the ones that I used to know

經過那些我曾認識的事物

 

And I'm never ready

而我從未真正準備妥當

'Cause I know, I know, I know

因為我知道,我知道,我知道呀

That time won't let me

Show what I want to show

時間並不會容許我展示出自己真正想說的

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    森田雪(*ˊ∀ˋ)ノ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()